Hello hello!!!


Buna tuturor,

Eu sunt Mauve si acesta este primul meu blog. Arata cam dubios, si mie mi se pare… Nu ma pricep deloc, insa mi-am dat termen de 1 luna sa il pun  la punct.

De ce nu am avut blog pana acum? Pentru ca mi-e lene sa ma exprim in scris.

Dar observ ca acest blog imi numara caracterele.Prea tare! Intotdeauna mi-a fost greu la scoala sa scriu eseuri cu numar dat de cuvinte. Of, daca as fi din nou eleva. Sau macar studenta…

Apropos, am 30 de ani.

Sunt plina de viata-cand nu sunt obosita- si imi place sa ma joc. Copilaria a trecut prea repede si mai aveam atatea de facut…

De aceea ma joc util, confectionand mie si prietenelor accesorii colorate, pentru tinute mai vesele si mai interesante.

Inca ceva: imi plac dulciurile, Friends, Two and a half men si conduc groaznic. Mi-ar fi placut sa fiu actrita si sa joc in toate filmele cu Jude Law.

Aceastea fiind spuse, va urez bun-venit pe blogul meu, si sper sa va petreceti timpul cat mai placut rasfoindu-l.

Pe curand!

https://mauveaccessories.wordpress.com/wp-admin/post-new.php?post_type=post

One thought on “Hello hello!!!

Leave a Reply

